neděle 16. prosince 2007

Vídeň

Zápis by vydal skoro na knihu, takkže to zkrátím:
Vídeň byla skvělá. Skvělá až na pár detailů. Předně - nikdy nevěřte lidem, kteří se tváří, že ví... Ale hlavně mám další zkušenost s Českými Drahami, po které se budu asi vlakové dopravě vyhýbat jak jen to bude možné. Byla jsem seřvána prodavačkou za to, že jsem si dovolila posunout zeřízení na placení kartou o asi deset centimetrů. Vlak měl zpoždění-proč mě to nepřekvapuje? Po přejetí do Rakouska bylo zcela jasně vidět drastický rozdíl mezi českým a rakouským vlakovým personálem. Whatever
Kousalová nás jako obvykle zásobovala informacemi typu Evžen Savojský byl velice ošklivý a mezi lety xxxx-xxxx postavil Belvedér... Historická data a podobně "užitečné" informace sypala z rukávu a my byli zpraženi jejím Pohledem, pokud jsme si dovolili vyrušovat.
A po tomto zdrcujícím zkrácení mám vzkaz pro Terezu, jestli si tohle kdy přečte:
Není to v pohodě, jsem na tebe nasraná a nedovedu si skoro představit, že se přes to, cos udělala, kdy přenesu.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

wow. rez rikala, ze ses na ni nasrana, ale az takhle...? muselo byt husty.

Anonymní řekl(a)...

Jsem myslela, že má každý člověk v téhle "svobodné zemi" občas právo se chovat nelogicky a nepochopitelně... Třeba když je na dně... Ale co už... Já jsem taky nebyla zrovna nadšená třeba z tvýho dnešního výstupu při hlasování o stužce... Že se bude rozčilovat třeba chrzan, že neprošel jeho návrh, to bych ještě chápala... Nakonec ten souboj o stužku nevyhrál nikdo, tak fakt nechápu, proč z toho pořád děláte třetí světovou... Včetně tebe... Občas mě některé tvoje projevy taky poněkud "vyvádějí z míry", ale já se přes to přenesu... Pokud se ty nepřeneseš přes to, že jsem zrovna byla fakt v prdeli a řekla jsem něco, co jsem vlastně ani říct nechtěla, tak mě to fakt mrzí.

Anonymní řekl(a)...

volam po klidu zbrani before it gets really nasty... :/

K řekl(a)...

Kazdej v tyhle zemi se muze chovat jak chce ale nemuze ode me cekat, ze se budu tvarit, ze je vsechno v pohode...
Nejsem schopna se donekonecna prenaset pres to, ze ty se chovas opakovane urcitym zpusobem a ode me se ocekava ze si reknu AHA to je vlastne uplne normalni a nebudu nasrana.
Friendship nema byt jednostrany-ne ze kdyz mam jakejkoliv problem tak ty mi reknes ze co delam ze ses na tom mnohem hur a ja budu trpelive poslouchat porad ty stejny stiznosti na to jak je vsechno strasny i kdyz neni.
Jenom chci aby ses zamyslela nad tim jak se chovas k ostatnim a co od nich chces.
Je mi lito pokud te necim seru ale ja od tebe necekam ze mi budes rikat jak je to super i kdyz si myslis neco jinyho...
May be I should be sorry for being honest

Anonymní řekl(a)...

To je zvláštní, že si obě o sobě myslíme to samý... Ale tak už to ukončíme... Jen si myslím, že ty by ses taky mohla zamyslet nad některými svými výbuchy... Chtěla jsem tě na tom nádraží zadržet a hned se ti omluvit, že jsem to posrala, ale tys mi ani nedala příležitost...
Taky se chováš neustále určitým způsobem a já si říkám... No jo, co už... Ono to zase přejde... Nebudu se vymlouvat na to, že jsem cvok... Možná nejsem... Jen je mi fakt blbě... Jen bych na ten incident ráda zapomněla, ráda bych se ti třeba i omluvila, ale ve způsobu, jakým se na mě od tý doby vůbec díváš, cítím, že ty dáváš přednost tomu, že si o mně budeš myslet něco hnusnýho a u toho to necháme... Stojí to hodně sil říct "promiň", ale přijde mi, že některým lidem dělá ještě větší problém omluvu přijmout a ty ji evidentně ani nečekáš...

K řekl(a)...

Ne necekam.
There is no reason to try to change the status quo...

Anonymní řekl(a)...

nemám ráda lidi, co nedokážou tomu druhýmu něco odpustit...

Anonymní řekl(a)...

a myslela jsem, že přátelé jsou tu proto, aby se snažili toho druhýho podržet, když je v prdeli... já se o to snažila - asi málo... bohužel my dvě jsme zrovna dva lidi, kteří jsou v prdeli velice často... proto je to pak asi i všechno těžší... mrzí mě to, brala jsem tě vlastně jako nejlepší kamarádku... jenže takovejch lidí ty máš kolem sebe mraky, co... to já jsem natolik nesnesitelná existence, že mě nikdo nechce... já sama se ovšem taky nechci... takže se vám ani nedivím...