pátek 11. ledna 2008

Talismany

Mé bytí se dělí na dvě jsoucna. Hmm, koukam, že už mě hodiny Halounové hodně poznamenaly. Má osobnost má svou racionální a iracionální část. Ta racionální na talismany nevěří, nevěří ani na štěstí a předpokládá, že vše se děje podle nějakých hůře či lépe definovatelných drah. Dnes se ale projevuje má iracionální část. Jak jsem zjistila, nebo aspoň jedna moje polovina, mám také já talisman. Ode dneška se jím stal malý slon-přívěšek, který mi k Vánocům dala Peťa:-) Pomáhal mi při mock maturitě s chemie a přežila jsem i biologii s Vasilem. Sice je to asi placebo - mám talisman, všechno bude super - ale to neva...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

placebo je super. akorat ja teda davam prednost tomu s velkym P...:D slyselas jejich "baby, did you forget to take your meds?" :D