pondělí 7. dubna 2008

Je libo tatarský biftek?

Tak jsem se jednou rozhodla, že vzhledem k tomu, že supermarket je už zavřený a já mám hlad, by nebylo špatné něco sníst a to třeba i fastfood. Tak jsem se vydala do Riegerové "k Řekovi" a oproti tradici, jsem si dala hamburger. A jak jsem tak šla po ulici a papala, najednou mi došlo, že ten karbanátek v něm chutná nějak divně. Ve světle pouliční lampy jsem pak zjistila že se nejedná o propečený karbanátek, ale spíš o fastfoodovou verzi tatarského bifteku. Najednou jsem začala litovat, že nejsem vegetarián, syrová zelenina totiž není problém zatímco syrové maso... Tedy jestli se to fastfoodové krvavé cosi dá masem nazvat. Faktem zůstává, že si ve výše zmíněném stravovacím zařízení asi už nikdy nic nedám, a taky to že kamarád tam ve svém gyrosu našel nehet. Otázkou je jestli lidský nebo jestli se jednalo o skrojek z kopýtka. Pokud máte pocit, že jsem kdysi bývala protimacdonaldovsky zaměřená, nyní je ze mě jejich supporter. Není nic lepšího než sterilní prefabrikovaný výlisek z ropy:-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

bleh

Anonymní řekl(a)...

mas si davat smazenej syr:o)