pátek 21. ledna 2011

Trpěla jsem pocitem, že žít bez internetu je strašné utrpení. Proto si dovedete představit, jak mě zaskočilo, když se můj laptop rozhodnul úplně umřít. Po asi šestém pokusu o zapnutí a šestém setkání se s černou obrazovkou jsem snahu vzdala a zavolala příteli na telefonu, který měl ale čas na opravu až večer. A tak jsem byla odsouzena ke dni bez počítače.
Neb nemám jiný přehrávač hudby, než laptop, byla jsem nucela vytáhnout rádio a poslouchat celý den hudbu z něj. Což bylo ještě docela ok, vzhledem k existenci Rádia Beat.
Překvapilo mě, kolik věcí člověk stihne udělat, pokud neexistuje možnost jen tak odskočit k počítači. Kromě dokonalého úklidu svého pokoje jsem zvládla nastříhat pexeso, otřít listy kytkám, přišít několik knoflíků, několik hodin v kuse jsem četla(což se mi kupodivu poslední dobou vůbec nedařilo), uvařila jsem si teplé jídlo, roztřídila poznámky z dvou a půl let studia, vyluštila dvě křížovky... Den bez počítače tak nakonec měl velice pozitivní bilanci. Budu si ho muset udělat častěji!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

When was the last time you backed up? ;-) Irenka

K řekl(a)...

3 months ago..
But since my daddy is so fabulous, he was able to repair the problem without losing any data. (Plus he was able download the data directly from the harddrive before he used his magical skills, so I would not lose them anyway.) I am a lucky gal!