pondělí 9. července 2012

Kupón na MHD

Při nákupu šalinkarty bývaly na výběr dvě možnosti - u okénka nebo přes internet. Od doby, co na "mé" stanici metra zrušili okénko, zbývá v podstatě jen koupě přes internet.
Pominu-li všechny další aspekty Opencard, měla jednou z jejích nesporných výhod být právě možnost jednoduchého, samoobslužného a rychlého nákupu v eshopu. Nějaký zlomyslný člověk se ale rozhodl, že se mu tento nápad nelíbí, a tak se vrhl na tvorbu webu s jinými cíly - udělat nákup co nejkomplikovanější a nejpomalejší.
Pokaždé je tak nutné se proklikat přes 13 stránek(!), při čemž tak polovina jich má nulovou informační hodnotu. Ve srovnání nákup přes eshop ČD je stránek 6, stejně jako u RegioJetu nebo třeba na asos.com.
U DPP člověk následně obdrží 4 emaily - potvrzení přijetí objednávky, potvrzení přijetí platby kartou, daňový doklad a informaci, že kupón byl doručen. Minimálně o jeden, ale spíš o dva, by se to zkrouhnout dalo, někdo v DPP je ale neukojený spammer.
DPP se asi tím vším snaží dát svým zákazníkům najevo, že by s nimi chtěl trávit více času.
Proč proboha?!

Žádné komentáře: