úterý 9. října 2007

CD-pokracovani

Tak nejak jste me vydesili:-D No sice je mozne se zabyvat resenim cele koncepce dopravy v cesku nicmene 1-si na to netroufam, protoze nevidim do olbrimiho podniku Ceskych drah(prestoze jenom napr. problem Pendolina jsem trosku zkoumala a musela po chvilce prestat, nebot jsem byla znechucena) 2-jsou veci, ktere drahy muzou vyresit i bez toho. Treba zapojovane vagony by meli zkontrolovat driv nez na nadrazi ve chvili odjezdu, zvlast kdyz se jedna o zavadu, ktera neni neobvykla. Jestli se jedna o soukromou spolecnost, tak ji stejne maji kontrolovat a ve smlouve by meli mit pokuty dostatecne vysoke na to aby takova spolecnost byla motivovana delat veci tak jak ma.
Nebo preplnenost vagonu-pripomelo mi to nasi lonskou cestu ze Zderazu. Muselo jim byt jasne ze pojede o dost vic lidi nez normalne. Cekali jsme na nadrazi hodinu, takze dostatek casu na pripojeni dalsiho vagonu meli taky. Nejaky v rezerve mit musi, ne? I kdyz u nich by se mozna nebylo cemu divit, kdyby tomu tak nebylo.
A ta pruvodci ve vlaku taky urcite byla vzhledem k jejimu vydesenemu hlasu, ktery k nam zaznival z reproduktoru ve vagonu. Na jeji obranu musim priznat ze by se mi taky nechtelo prodirat se preplnenym vlakem.
No overall cesta byla silena. A rozhodne lituju tech lidi, kteri si na rozdil ode mne(jsem vlastnikem kilometricke banky) museli priplatit za "vyssi kvalitu spoje EC".
Rozvijejte debatu dal! Budu se tesit:-)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Sakra neda mi to, a stejne pripojim par reakci :-)
1) Vagony se pred kazdym zapojenim (dokonce myslim pred kazdou jizdou) kontroluji, ale jen na opacnou poruchu (=zablokovane brzdy) - to je takove to tajemne bouchani kladivem do kol draznim zrizencem. Jak chces overit, zda brzdy dobre brzdi, na stojicim vlaku, je mi zahadou.
Kontrolovat vse ostatni nekolikrat denne neni kapacitne mozne. Misto toho jezdi vozy na pravidelne prohlidky, terminy si muzes precist primo na kazdem vozu.
2) Kazda slozita vec, napriklad vagon, se cas od casu pokazi. A u vagonu se holt musi resit i treba mene vyznamne zavady, jde o zivoty cestujicich.
3) S pripojenim vagonu navic v pripade potreby opravdu nekdy maji CD problemy. V dopravnich spickach (patky a nedele odpoledne) ale v podstate vsude vagony chybi, rezervy nejsou. Nevim, zda to byl ten pripad.

I pres vsechny tezkosti cestovani vlakem povazuji za prijemne a casto dam kolejim prednost pred autem. Na silnicich vas zase zdrzuji kamiony a prekvapi vas dlouha zacpa, a hned zalitujete, ze nesedite v pohodlnem expresu, nectete noviny a nekoukate po pekne holce v protejsim kresle... :-)

Yahoodka
4)

K řekl(a)...

no oni na to zjevne byli na stojicim vlaku schopni prijit, jenom nechapu proc to neresili uz pred tim
anyway nechci se zatahovat do nekonecne diskuze(mozna jsem to sice tim prispevkem na blogu trochu udelala ale nastal cas utnout to:-D).
Vlakem cestuju rada jenom by mohli vyresit nektery problemy, zvlast kdyz se porad opakujou...whatever

Nix řekl(a)...

tady jde poznat, kdo nepoznal ty nejhorsi stranky cestovani s CD.. pekne v osobaku a ne v expresu - topeni v lete, v minus 27 stupnich klepani kosy a hromadka snehu jako spolucestujici na sedadle...

a nekteri z nas navic do skoly fakt chodi pozde proto, ze jejich dopravni prostredky ((nikoliv imaginarni, ze kris)) maji kazdej den zpozdeni... a nejlepsi je, kdyz mi ti kreteni neomylne kazdej rok zrusi ranni vlak, to je teprve sranda... *disgusted*

Anonymní řekl(a)...

Hm, to je fakt, v poslednich letech jezdim vlakem hlavne expresy na hlavnich tratich, tak jsem skoro zapomnel na zazitky z mensich trati.
Jen jsem chtel rict, ze celkove cestovat vlakem ma oproti jinym moznostem i lecjake vyhody. Ale vyznelo to nechtene komicky, asi jako kdyz zpevacka-milionarka (Pink) dojemne zpiva o chudych.
Yahoodka

K řekl(a)...

No ta pisnicka od Pink je vazne silena.
Ja mam vlaky docela rada jenom me vzdycky nastvou nektery veci no...