neděle 14. října 2007

Nakupování

Nákupem pro své příbuzné se člověk naučí spoustu zajímavých věcí. Zjistíte, že kondolence mají mezi přáníma k narozeninám a ke svatbě, koupíte si o půl kila masa víc(přiznávám za to jsem odpovědná já, nebo spíš ten kluk za přepážkou neměl být tak pěknej:-D), najdete pečící papír, vyberete jedny sardlinky z padesáti druhů co mají apod. Je to docela dobrý lék na mojí nerozhodnost. Dokonce se doba, terou strávím v obchodě začala snižovat(místo půl hodiny stojím bezradně před regálem jen dvacet minut-vynásobte to množstvím regálů v hypermarketu a vyjde vám razantní zlepšení).
Nedávno jsem v Lidových novinách četla skvělý článek o tom jak funguje reklama, a tak jsem své nové znalosti zkusila uplatňovat v praxi. Vím, že jak maso tak zelenina jsou nasvícené, aby vypadaly líp. V reklamách na jogurty a v obrázcích na jejich obalech se místo jogurtu objevuje latex, díky praxi z pekárny vím jak se peče pečivo a jak je to s jeho recyklací(na úsek masa jsem nikdy neměla odvahu a tak stále mohu nakupovat...) Problém nastává ve chvíli, kdy si máte vybrat mezi spoustou výrobků, které neznáte, nerozumíte jejich složení a víte, že nevypadají tak jako na obrázku a rozhodně nejsou "nejčerstvější"...
Rozhodně nejlepším úlovkem včerejšího nákupu byly citróny, tkeré sice vypadají pěkně zvenku ale nevymačkáte z nich ani kapku. Hned dnes ráno jsem tudíž vyrazila do obchodu znova a to abych zakoupila jiné citróny. Jsem totiž vášnivý piják černého čaje s citrónem a cukrem a ráno se bez něj neobejdu...
Život je pes a nakupování nesnáším, mám z něj pokaždé depresi a jsem znechucena.
Pokud ale máte na kreditce pár milionů a nevíte, co s nima, můžete mi ji dát k dispozici. Myslím, že to bych svoji nechuť překonala:-)

1 komentář:

Nix řekl(a)...

nj, nakupovani proste musi byt rychly a nenasilny ((jeste ted me jima hruza, kdyz si vzpomenu, jak sis kupovala sacko))... ;)