úterý 6. listopadu 2007

Hrich

Pouzila jsem stejny zpusob nazvu jako ceska media poslední dobou. Titulek možná zajímavý nicméně článek neodpovídá. No doufám, že ty z vás koho název nalákal neodradí fakt, že jediný hřích, o kterém se hodlám zmiňovat je ten, že už jsem pořádně dlouho nenapsala žádný zápis na blog a tímto se to snažím napravit.
Přihodilo se od té doby spousta věcí, a proto bude tento zápis možná poněkud delší, než je vhodné nebo i únosné...
Především jsem se přestěhovala. Bydlím teď s jedním strašně milým a hodným človíčkem - Luckou Mackovou. Měla jsem šílený nápad, že se přestěhuji i s televizí, za což jsem těžce zaplatila, a to zničenýma zádama, rukama, modřinama na kyčlích a neschopností normálně chodit po dobu několika dní. Jediné štěstí je, že v mém novém bydlišti(učím se ho zvát domovem) je výtah, jinak bych se totiž denodenně musela tahat do šestého patra...
Bojím se jediné věci - že sousedé(moji novou spolubydlící nevyjímaje) zjistí jaký jsem blázen a budu si muset hledat nové bydliště, ale snad je vydržím klamat aspoň do konce školního roku:D
Ve škole jsem se kvůli své dlouhotrvající nemoci stala terčem vtipů, posměšků a rýpaní, ale všem jim hodlám vytřít zrak tím, že se začnu v ústavu objevovat pravidelně a na všechny hodiny. Někteří z vás(např. Nicol) možná budou v pokušení napsat mi, že jsem to dneškem moc neprokázala, ale na svou obranu musím říct, že pohřeb příbuzného mě ze školní docházky snad omlouvá...
O víkendu také proběhl debatní turnaj:-D Měl pouze dvě nevýhody - byl AŽ v Liberci, což pro nás z Olomouce znamené skoro pět hodin cesty, když máme štěstí(pro některé např. z Frýdku je doba strávená cestováním ještě větší). No a druhou nevýhodou jsou v Hotelu(dá se to tak nazvat?) Arena palandy, které byly zjevně projektované v Liliputanii neboť i tak malý člověk jako já(mám něco málo přes 160 cm) má problém se do postele vlézt. Z jejích rozměrů vyplývají i další obtíže jakožto složité povlíkání postele, nebo závažná hrozba v podobě kovových podpěr pro horní postel, které v případě rychlého probuzení rády potkají vaše čelo a udělají vám na něm velkou dlouhou jizvu. Naštěstí se zranění tohoto typu mezi debatéry zatím neobjevilo, a tak můžeme jen doufat, že stejné štěstí budou mít i další návštěvníci tohoto ubytovacího zařízení...
Ondra Krásný mi přislíbil, že sepíše nějaké postřehy o turnaji, takže doufám, že se jimi vy stejně jao já už brzy pobavíme a připomeneme si vtipné momenty.
Na závěr bych chtěla vyzdvihnout kvalitu debat, kterou jsem vzhledem k tomu, že šlo o první turnaj, vůbec nečekala:-) Už se těším na turnaj příští!!!

2 komentáře:

Nix řekl(a)...

ts, ts, ts - tak ja ti v ustavu kryju zada tim, jak vsem rikam, ze ti snad nemuzou omlacet o hlavu absenci, kdyz jsi byla 3 tydny na antibioticich; dneska informuju o pohrbu a ty se do me takhle navezes... styd se
btw, horici absinth klidne videt muzes - staci si donyst flashku, je to na videu.. a prej to ma nahrany i anet. akorat to od ni jeste teda nemam...

Radushi řekl(a)...

kris hodne stesti v novym domove.)
s tou debatou by me docela zajimalo jak to tam ted probiha,no,skoda,ze zadny turnaj nestiham://neco za neco ci jak to spravne nazvat...:oP