neděle 16. března 2008

Baníčku my jsme s tebou

Malá Kristýnka neměla zase co dělat s načatou sobotou, a tak se rozhodla brigádničit. Ke své smůle si ale vybrala práci na severní tribuně fotbalového stadionu v Olomouci, kde se pro tento zápas usídlili Baníkovci, a tak byla svědkem jejich úžasné slušnosti, ukázněnosti a střízlivosti. Celé utkání zahájili házením zmuchlaných papírů a pásek do pokladen, pokračovali pyrotechnikou a dýmovnicemi a celkový dojem podpořili založením ohně na tribuně. Když v bufetu došlo pivo, rozhodli se své rozhořčení dát najevo tak, že židlí rozmlátili skleněné okýnko, a následně se porvali mezi sebou. Jinak byli ale veskrze milí. Několik z nich mi nabídlo "ošoustat mě přímo na místě" někteří by byli tak laskavi, že by počkali po zápase. Zimu, která mi byla, alespoň z části omezil ohýnek na tribuně, i když jsem se bála aby v kombinaci s dechem některých zúčastněných nevyvolal výbuch. Nakonec jsem vyvázla zcela v pořádku a mohla obdivovat policejní koně, kteří by klidně mohli být ukazováni někde na výstavách(jestli něco takového v případě koňů existuje).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

uz ti nemam nikdy nabizet brigadu jo? :D

K řekl(a)...

Ale jo, me to bavilo:D Rozhodne lepsi nez se celej den valet v posteli. I kdyz...:D

Anonymní řekl(a)...

aaa..banicek...
jinak pojednosvetova deprese..co na to rict..me je smutno kdyz mi spoluzacka z libanonu rika, jak jsou na ni kamaradi nastavni, ze si do facebooku pridala lidi z izraele mezi friends..co na to rict...do haje se stereotypama?:/
Radushi (lina se prihlasit na svuj ucet.))