úterý 11. března 2008

...

Před necelým týdnem jsem potkala Bobo (pro ty z vás kdo netuší o koho jde - Bobošíkovou) a mohla naživo vidět její růžovo-fialový kostým, lodičky s vysokánským podpatkem a dlouhatánské nehty, a to ani nemluvím o úžasném účesu. Měla bych tedy být velice šťastna, že se mi konečně podařilo spatřit můj vzor naživo. Bohužel to kazí mnoho věcí - například to, že jsem strávila kvůli tomuto momentu ve vlaku necelých šest hodin, nedostatek žvástů v její řeči nebo to, že jsem nestihla navštívit pražské Starbucks.
Proč jen pár prkotin naruší skvělý zážitek?
Naštěstí se dnes v televizi objeví můj oblíbený pořad - Detektor:-)
A hlavně tenhle týden probíhá v Olomouci Jeden svět a já se už nemůžu dočkat nejbližší projekce. Budu brečet, budu doufat, budu naivní a budu si zoufat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Vcerejsi Detektor byl obzvlaste vydareny (pravda, nevidel jsem zadny jiny). Nejvice me zaujal ten rozhovor s nejakym vojakem z Navy, ktery rikal, ze se vedle jejich lodi objevily pod hladinou svetla zformovana do kruhu, ktera pak vyletela k obloze rychlosti tak... 12,000 km/h.