neděle 12. října 2008

Věková bariéra

Člověk, který vypadá jako já, má prostě čas od času problém s tím, že ho nepovažují za zletilého. Poslední dobou je to ale až příliš často. Nejdřív mě nechtěli pustit do klubu, což bych ještě mohla chápat. Bohužel to ale dospělo až do stavu, kdy mi nechtěla paní ve večerce nechtěla prodat dva lahváče a po tom, co jsem jí ukazála občanku měla projev stylu: "Vážně? Tolik? Jejda!" což mě už dorazilo. For heaven s sake, people! Nesuďte lidi podle toho jak vypadají.

6 komentářů:

Nix řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Nix řekl(a)...

mne se kazdej rok stava stale casteji, ze mi nekdo neveri zletilost.. v 16 po mne nikdo obcanku nikdy nechtel..:D

K řekl(a)...

Zůstává otázka zda je to vzhledem, nebo tím, že prostě police víc vystresila majitele hospod obchodů atd. a ti to teď víc kontrolují.

Rez řekl(a)...

No u chlastu se mi to sice nestává, ale jinak taky... V deseti mi řidič v buse odmítl prodat dětskou jízdenku (která byla do patnácti!!!), nyní mám zas opačnej problém, z čehož vyplývá, že asi vypadám furt stejně:o)))

Nix řekl(a)...

furt stejne dobre. ;)

Rez řekl(a)...

Tak o tom by se dalo myslím s úspěchem pochybovat:o))