pondělí 20. října 2008

Zhnusení

Ve čtvrtek jsem jela do Olomouce a tím se odřízla od internetového připojení(zjevně trpím sklony k masochismu či co..). Jedním z důvodů byla i účast na skvělé věci jménem krajské volby. Jelikož to byly první volby, ve kterých jsem mohla hlasovat, velice jsem se těšila. Některé děti se těší, že až budou velké, budou si moct koupit kolik lízátek budou chtít, já se vždy těšila až se budu moct občansky vyjádřit. Lehce mě sice mátlo to, že jsem na internetu i v médiích viděla Olomouc mezi místy, kde se konají i senátní volby ačkoliv jsem dostala hlasovací lístky pouze k těm krajským, ale vzhledem k tomu, že v mé volební místnosti byly velké cedule s nápisy KRAJSKÉ VOLBY s jakákoliv zmínka o senátních nebyla přítomna, došla jsem k závěru, že se volba do sněmu moudrých starců koná v nějaké jiné části Olomouce. Nadšení, které jsem cítila, když jsem vhazovala obálku se svým hlasovacím lístkem do urny, rychle opadlo, když jsem o den později viděla odhady výsledků a nakonec i výsledky samotné. Vážně mě nenapadlo, že se přihodí až taková katastrofa. To, kolik hlasů získala strana, jejíž předseda je zjevně nezničitelný muž, který přežije všechny svoje průsery a dlouhodobě se stýká s mafiány, mě natolik dorazilo, že mé nadšení z voleb opadlo. Babička(posledních dvacet let volící ODS) prohlásila, že to mají "ódéesáci" za to jak zavedli "nemorální" poplatky u doktora. Zjevně lidem nedochází, že to byl krok nutný a účinný(ušetřených několik miliard korun jim zjevně nepřipadá jako dostatečný argument). Výsledkem je, že v naší skvělé zemi volí stranu bezpáteřního hovada, který nemá žádnou svoji vizi a dělá velká populistická gesta, která budou stát spoustu peněz, jen to nebude tak jasné jako když člověk musí vytáhnout ze své peněženky 30 Kč u doktora. Takže HURÁ! Nebudeme muset platit poplatek u doktora, ale zato zaplatíme vyšší daně a tím i přilepšíme některým lidem. Bohužel to nebudou v levicovém duchu ti potřební, ale spíš Paroubkovi kamarádi, kteří budou dostávat v podivných soutěžích krajské zakázky. Teď už zbývá jen to, aby podobným způsobem dopadly volby celostátní za dva roky a můžem se jít zakopat..

3 komentáře:

Rez řekl(a)...

Plně sdílím tvé zhnusení:o)) Vlastně já to cítím přesně tak, jak jsi to sem napsala (od nadšení z toho, že můžu jít poprvé volit až po ten... ehm, no comment)... Ale tak vzhledem k tomu, že ty poplatky (pokud je vůbec "zruší", o čemž se dá ale celkem pochybovat) stejně zruší jenom v krajských nemocnicích (minimum pracovišť), tak všechny ty socky, který volily stranu jednoho nejmenovaného tlustého prasete bradavičnatého, budou stejně dál platit svých 30 korun u doktora a snad jim pak dojde, že to jako obvykle byly jenom plané sliby a pak by tu ... hm, stranu, nemuseli zvolit za dva roky ve volbách parlamentních... Jestli se tak i přesto stane, jsem připravena emigrovat. Howgh:o))

K řekl(a)...

Navíc to, že je zruší, znamená ve skutečnosti jenom to, že je bude platit kraj z daní=zase z peněz lidí, jen to bude skrytě..

Anonymní řekl(a)...

treba zkontrolovat:)