pondělí 26. března 2012

Pár mých osobních hejtů

- změny času ze zimního na letní a naopak.
- konspirační teorie.
- odcházející elektronika. S železnou pravidelností definitivně zkolabuje po 2 letech=kdy už neplatí záruka. I přes svou nenávist ke konspiračním teoriím na tuhle náhodu fakt nevěřím.
- slovo hejt. Stejně jako mítink, brífink, keš, zabukovat atd.
- nepodpis (Schwarzenberg), antilidi (Klaus)...
- Ordinace v růžové zahradě. Jasně, nikdy bych neměla přiznat, že jsem viděla byť jediný díl, ale bohužel jo. A nemám to na koho svést. Popojedem. V tom seriálu o hrozných věcech, které se dějí skvělým lidem, se propaguje jeden nešvar českého zdravotnictví za druhým. Ale abych začala spíš cliche - 1-doktor je bůh, 2-sestry doktory uhánějí, protože viz bod 1), 3-kdo není doktor, chce být doktor, viz body 1) a 2), 4-na pacienty se řve, protože jsou debilové, 5-lékařské tajemství je něco, o čem nikdo nikdy neslyšel, o soukromí ani nemluvě, 6-když se děje něco blbého/skvělého, poznáte to hlavně podle několika neustále se opakujících hudebních motivů, atd. Vlastně bych mohla napsat blog 1000 věcí, co mě serou na Ovrz.
-mobilní operátoři. Bez nich se žít nedá, s nimi taky ne. Osudová láska? Spíš osudová nenávist.
- špatně umyté nádobí doma (fuj!) nebo v restauraci (fuj! fuj! fuj!)
- popojíždějící pás za pokladnami. Před pokladnami ok, tam to dává smysl. Ale za? To jako aby když si položím tašku, do které chci nakládat nákup, tak mi furt ujížděla někam do pytle? Vždycky přemýšlím, jestli to je automatické, nebo jestli to dělají škodolibé pokladní, aby se bavily tím, jak se zákazník snaží simultánně držet svoji tašku na místě, dávat do ní nákup, vytahovat peněženku a platit.
- Klaus, Klausová, Jakl, Hájek, Bátora a další jim podobní.
- lidi komentující jiné lidi, kteří jsou stále v doslechu. Dělají to okolojedoucí cyklisti: "Viděls tu holku?" "No jasně, že jsem se podíval!" "A myslíš, že se i ona podívala na nás, jak tu makáme?" "No doufám, ta by za to stála!" Dělají to ženské jdoucí z nákupu: "Vidělas ty podpatky? To já bych na něčem tak vysokým nikdy chodit nemohla. Vždyť bych si zlámala nohy!" Dělají to moje kamarádky o kolemjdoucích: "Ježiši, vidělas ji? Ten vypadal jako masový vrah!" atd. V každém případě to je blbé a nedělá se to!
- podpadky, standartní apod.
- piva pod míru. A že je člověk dostane tak v 95% případů a asi v polovině z toho je to hluboce pod míru (víc než 1 cm).
- skrytý rasismus (viz 1000 věcí, co mě serou, post Já nejsem rasista, ale.. a názor z Respektu).
- "za všechno může EU!"
- "za všechno můžou ti zkorumpovaný politici!"
- "za všechno může soused!"

Žádné komentáře: