středa 24. července 2013

Doručování balíků

Velké doručovací firmy už se naučily aspoň trošku fungovat normálně - dají o sobě dopředu vědět, dá se domluvit na doručení na jinou adresu, funguje jim zákaznická linka atd. atp.
Malé doručovací firmy jsou ale kapitola sama pro sebe. Na rozdíl od déháeláků a pépéeláků si po interakci s nimi budete pravděpodobně chtít vyrvat vlasy z hlavy.
Např. Objednáte si v eshopu zboží. Zaškrtnete, že byste ho chtěli doručit Českou poštou, neb přes všechny chyby si to tam můžete vyzvednout a nikdo vás nebude nahánět po Praze. Objednávku vyřídí nečekaně rychle, a v 5 odpoledne vám přijde email, že vaše zboží odeslali s firmou XY a že vám ho doručí zítra během dne na vaši adresu. Super, ale já nebudu celý den doma. Ok, vidím číslo na zákaznickou linku. Hmm, ale ona funguje jen od 8mi do 5ti. Vzhledem k tomu, že je 17:00, zkusím to a volané číslo neexistuje. Ok, tak to zkusím další den ráno po osmé.

Dějství druhé:
V sedm ráno mě vzbudí zvonící telefon - neznámé číslo. Típu a snažím se spát dál. Volá znovu, znovu típu. V 8:05 volám na zákaznickou linku a volané číslo stále neexistuje. Rezignuju a zavolám na neznámé číslo - nečekaně je to kurýr, který se mi na doručení po sedmé večer vysměje: "my pracujeme od pěti od rána, v 7 večer už dávno nejezdíme.."

Dějství třetí:
Zkusíte pro zajímavost zákaznickou linku mezi 8mou a pátou několikrát - pokaždé se dozvíte to stejné, že volané číslo neexistuje.

Žádné komentáře: