sobota 14. července 2007

Here I am, back again

Tak uz mame zavazadla, teda aspon ja.
POkracovani minulyho postu:
Let do Vidne
Pred vystoupenim z letadla ze Soulu nam velice mila Korejska letuska rekla ze musime bezet abysme to stihli... Po silenym behu po letisti v Parizi(zase) jsme dobehli k te spravne gate kde ostatni zjistili, ze (nesnasim kdyz to nekdo rika) jsem mela pravdu a letadlo opravdu otevira check in az o hodinu a pul pozdeji nez melo odlitat. Hmmm... Let s Austrian Airlines byl urcite zajimavej nicmene jsem hned vytuhla takze ho vazne nemuzu hodnotit. Probudilo me az pristani ve Vidni:-D
Noc stravena na Videnskym letisti byla nezazivna a nastesti z velke casti stravena spanim na lavici v jedne ze zavrenych restauraci. Myslim ze bych mohla uspesne kandidovat na bezdomovce, pac to tak nejak vypadalo...
Cesta busem se Student Agency byla stejne dobra jako pred odletem, takze nas cekal uz "jenom vlak". Po tom co jsem dorazila domu jsem myslela ze mi jebne...nastesti tech skvelych tricet pet hodin cesty bylo uspesne za nama, takze jsem se uz nemusela desit zadnych dalsich hruz krome facing my lovely family.
Matka me nastesti behem spanku nebudila a tak jsem se probrala do sveta, ktery sice nebyl ani zdaleka dokonaly ale aspon brother-free

Žádné komentáře: