pátek 27. července 2007

Youth Forum

Tak jsem se vrátila z Youth Fora. Letos bylo v Česku, takže to nebylo zase tak daleko, i když já jsem si tu cestu krásně prodloužila:-D Turnaj byl v Třešti a Anton mě přemluvil, abych vstávala někdy ve dvě ráno a jela vlakem do České Třebové, tam přestoupila na bus a dojela někdy o půl deváté na místo, Problémem se ale ukázalo být, že díky úžasnému značení autobusových zastávek(je to asi speciální šifra, kterou znají pouze zasvěcení: např. pokud chcete jet busem směr Třeboň najdete zastávku na které je napsáno Ústí nad Orlicí...) mi bus ujel. Takže jsem v konečném důsledku cestovala asi osm hodin. Myslela jsem, že mi hrábne...
Úroveň první debaty mě překvapila. Začala jsem si myslet, že se to od Makedonie pohlo správným směrem, jenže zbytek debat byl jenom utrpení:-( CO už...
Jenom bych chtěla i coachovat ne jen rozhodovat, ale IDEA došla k závěru, že pokud mi není dvacet a nemám dokočenou střední, tak prostě nejsem vhodná...
No po asi šestihodinové cestě zpátky(Třešť-Praha-Olomouc) jsem docela ráda, že se můžu pořádně vyspat.

1 komentář:

Radushi řekl(a)...

kris, to bude v pohode... 20 je ti co nevidet.) just kidding as usual