středa 18. července 2007

Sileny ridic?

Kdybyste nekde videli stribrneho Focuse a v nem holku co vypada spis na trinact nez na osmnact, tak to jsem ja:-) Ridim rada a nadmerne. Dokonce jsem zacala jezdit i s odpadkama autem. Nutno rict, ze to jsou odpadky tridene, a tudiz jsou kontejnery dal nez deset metru(vzdalenost nasi popelnice na směšný odpad). Nic to ale nemeni na tom, ze kdyz uz vydyndam na našich auto, zálibně s ním kroužím po Olomouci. Jsem asi blázen,že? Nic to ale nemění na tom, že jsem zamilovaná do řízení...
Je třeba ale udělat jasný rozdíl mezi mou láskou k řízení a schopností řídit. Ta bohužel není ještě úplně vypilovaná, především kvůli nedostatku příležitostí řídit (dostatek by podle mých maniakálních měřítek byl řídit 24 hodin denně). Ale těšte se, za chvíli ze mě bude pirát silnic!

Žádné komentáře: