středa 14. listopadu 2007

Freedom of expression? NO WAY!

Vždycky jsem trpěla falešným dojmem, že žiju ve státě, kde nebudu trestaná za vyjádření názoru. Ale zjevně jsem se pletla. Důkazem byla dnešní hodina biologie. Něco co jsem považovala za absolutně nemožné se stalo pravdou. Ale co se divit, když je učitelka (jak to říct politicky korektně?) řekněme poněkud méně intelektově vybavena... Moji spolužáci i já jsme se stali svědky toho, jak agitace ve stylu Američani nás vyvraždí, dosazují nám prezidenta a můžou za špatnej kurz dolaru(pravděpodobně to dělají naschvál, nový černý pátek zasáhne jenom zbytek světa, oni maj asi nějakej zázračnej plán jak se tomu vyhnout), ovládla hodiny přírodovědného předmětu. Na její otázku, co my na to, jsem jí odpověděla, že tohle se snad nemá řešit v hodině biologie...(Možná se vám to bude zdát hnusné, ale v tu chvíli se ve mě vařila krev a na skladě bylo kromě tohohle už jenom vyliž si nebo dlouhá řeč na téma víš hovno blbko) Na mé poukázání na povahu biologie reagovala tak, že mě vyzkoušela na látku, kterou jsme ten den nově probírali(latinské názvy svalů). Překvapivě jsem dostala za jedna, její komentář mě ale dorazil. Kdybyste někdy v budoucnu toužili po tom abych podala excelentní výkon jednoduše mě naštvěte. Prý jsem pak nejlepší...
Je mi líto, ale nejsem ten typ člověka, kterej bude říkat, co chce slyšet, aby měl jedničku z biologie. Sice z ní chci maturovat, ale naštěstí stačí dostat za čtyři. Na vysokou mě vezmou na základě přijmaček. Tohle je snad poprvé, kdy si říkám, že je dobře, že nemáme britský systém školství.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

*thumbs up*
tohle jsem musela dat precist i kamosce, ktera tu picu mela taky, ale z telaku... takze mas v aberdeenu na svedomi jednu pocurnou zidli, aby bylo jasno...;D
Nick