úterý 24. června 2008

Kristýnka zavařuje

Když jsem se dostala do stavu absolutní lenosti a strávila celý pátek díváním se na třetí řadu How I Met Your Mother, rozhodla jsem se, že přišel čas udělat něco přínosného. Bohužel první, na co padl můj zrak, byl rybíz na zahradě. A tak jsem ho otrhala a rozhodla se, že budu zavařovat. Nejhorší bylo, když jsemzjistila, že se musí jedna kulička po druhé otrhat z těch hrozínků, do kterých je souplodí(nebo jak bych to jako budoucí student biologie měla správně nazvat) uspořádáno, a tak jsem asi pět hodin strávila touto mravenčí prací. Po dlouhém boji, zahrnujícím vaření cukrového sirupu a sterilizování(díkybohu jen těch sklenic s rybízem), se mi nakonec podařilo vytvořit obstojně vypadající rybízový kompot, ovšem jeho poživatelnost zůstává záhadou.

1 komentář:

Rez řekl(a)...

jestli chceš, budu ti dělat pokusnýho králíka... třeba by mě to zbavilo kocoura:o)) (jako ne že bych ho tím zabila, kocour se totiž rovná kocovina... - takže by to chtělo nějakýho vyprošťováka:o) )