Čas od času se objeví nějaký absolutně nesmyslný nápad, který je ale buhvíproč vnímaný svým předkladatelem jako dokonalé řešení.
Jako třeba nápad, že řidiči, kteří zrovna skončili autoškolu, by měli dodržovat nižší rychlosti než řidiči, kteří se po našich silnicích nějaký ten pátek prohánějí. Zajímalo by mě, jak si autor tohoto nápadu představuje praxi. Napadá mě totiž sousta otázek. Jak by policisté rozlišili kdo překročil rychlost, když by netušili, který řidič je začátečník a který zkušený? Měla by dopravní omezení vždy dvě čísla - jedno pro začátečníky a jedno pro zkušené? Nebo by to bylo paušálně stanoveno stylem - začátečníci budou jezdit o 20 km/hod. míň? A v takovém případě - co by se dělo v místech, kde je rychlost omezena na 30tku nebo i 20tku(ano, bohužel i taková místa se v naší zemi vyskytují)? Začátečníci by zastavili a měli auto odtlačit?
Nebo jako když moje babička došla k závěru, že nebude bydlet v bytě v přízemí(=bez schodů, do kterých by musela lozit), protože jsou pro ni dva pokoje moc a místo toho bude bydlet v bytě s asi pěti velkými místnostmi a spoustou malých komůrek, který je navíc jako bonus v patře(=spousta schodů). Ať žije logika.
3 komentáře:
Když už jsi zmínila ty nesmyslné nápady, už jsi četla o tom, co chystá ČSSD za reformu školství, jestliže se chopí vlády?
no je spousta věcí, které se socani chystají pomrvit.
jen doufám, že na vysoký školy to nedosáhne, když to jsou samostatný subjekty...
Mně docela pobavila pasáž o tom, že by se "na všech školách měly vyučovat některé odborné předměty v aj". Jakože fakt nevím, kdo by to učil, když si vzpomenu, jaký lidi učej na english section:o)
Okomentovat